♥ 天空戀曲 ♥

Sunday, February 14, 2010

---我真的崩溃了---

惊讶的事物总会让人觉得不知所措
甚至让你迷失方向
就像911事件的悲惨
世界至今都还在承受着它带来的伤害

或许这事件没有直接性的伤害到你
你也不能体会到真正的后祸
那我就举个比较接近你生活的例子

问问大家
当你或你的朋友在会议上放了个响屁的时候
你的感觉是什么呢?你的反应又会是怎样的?
惊讶的事物:您或你朋友放了个响屁
伤害:客户说你们公司的职员没礼貌,不愿意合作了

是不是一个很废的例子呢?
在我生活里头的确发生了很多惊讶的事件...
而我真的真的失去了方向

或许 对你们而言这并没有什么大不了
不过 我真的受伤了
而且 伤得真的很严重
至今 我还在承受后祸的折磨

以前 什么事情都好 我总能坚强面对
笑一笑 生活没烦恼可笑 原来我是多么的天真
天真到 可以用愚蠢来形容自己

真的来的太过突然了
头脑都还没能接受就已经发生了
原来一个人可以好好和你说话 转个眼下个星期就不在了
原来一对情侣可以好好的 就因为一次的吵架 而面临分手
原来一个病后痊愈的人 可以那么脆弱
原来一个对你好的人并不如你想象中那么好

这一切一切的原来 真的让我不知所措了
根本没有 或找不到应对的方案
近一年多的我 都很堕落
根本都没有做东西的劲儿

Its come in a sudden,Untill my mind cant find the answer...
I walk into my soul, pairing up all my destiny,
Trying to find out a brand new way....
But...
I Cant...
Its come so sudden....
That make me feel stuck for it...
I walk into my mind, trying to managing the data...
But it failed...

What is going on?

I tought i was sad...but luckily i am not...
But how come i feel so down?
Am i depressed?
Am i going to the eternal of life?
i think not!
i am still clearly live in this world..
The world of Fool!
The world without safety!
And its my life...

What make up in my mind?
I really dont know...
Its that anyone that can tell me?
U?or Me?

I still in a wonder state..
But...
at least for now...
I know my way...
I have to go now...
Go where?
Its an uknown.
Maybe go to a place where i can find my soul!

~~I M IN THE LOST WORLD~~
Pls do help me...
I Need U To Be With Me.......

Edited from My wretch Blog
缘分的海洋 Jan 14 2008

No comments:

Post a Comment